TujNur T

21 April 2022 02:27

Iklan

Iklan

TujNur T

21 April 2022 02:27

Pertanyaan

Banyu mujudake sumber panguripan. Makhluk sing urip ora bisa urip tanpa banyu. Banyu sing dibutuhaek banyu sing resik. Banyu kang bebas polusi. Tuk banyu lan kali wis akeh sing asat amarga wit-witan sing nandon banyu wis entek ditegori. Banyu kali ya wis kena polusi amarga kanggo buwangan uwuh lan limbah omahan uga limbah pabrik. Banyu kali kang kebak uwuh lan limbah mili menyang segara, mulane segara dadi reged. Supaya ora kekurangan banyu resik, ayo padha ngopeni sumber banyu kanthi nandur wit-witan ana ing sakiwa tengene sumber!. Aja mbuwang uwuh lan limbah menyang kali! Mula saiki ayo bebarengan gumregah, ngopeni banyu minangka sumber panguripan. Irah-irahan teks ing dhuwur yaiku .........


24

2

Jawaban terverifikasi

Iklan

Iklan

N. Putri

Mahasiswa/Alumni Universitas Negeri Semarang

23 April 2022 13:37

Jawaban terverifikasi

Hai, TujNur T. Terima kasih telah menghubungi Roboguru. Kakak bantu jawab ya. Irah-irahan teks ing dhuwur yaiku Ngopeni banyu sumber panguripan. Mari kita simak pembahasannya. Irah-irahan yaiku judul ing sajroning teks wacan. Irah-irahan kang trep kanggo wacan ing soal yaiku Ngopeni banyu sumber panguripan, amarga ing teks ngandharake babagan banyu, jenising banyu, sumber banyu, fungsine banyu, lan manfaat banyu. Langkah-langkah nemtokake irah-irahan teks wacan yaiku maca teks wacan kanthi jangkep, banjur goleki tembung-tembung kang kerep disebutake ing teks. Ukara kang trep sing padha karo irah-irahan wacan yaiku Supaya ora kekurangan banyu resik, ayo padha ngopeni sumber banyu kanthi nandur wit-witan ana ing sakiwa tengene sumber! Irah-irahan teks wacan ing nduwur Ngopeni banyu sumber panguripan, trep banget kari ukara Supaya ora kekurangan banyu resik, ayo padha ngopeni sumber banyu kanthi nandur wit-witan ana ing sakiwa tengene sumber!. Sakliyane iku, uga ana ukara liyane kang dadi pendukung yaiku Mula saiki ayo bebarengan gumregah, ngopeni banyu minangka sumber panguripan. Dengan demikian, Irah-irahan teks ing dhuwur yaiku Ngopeni banyu sumber panguripan. Semoga membantu ya :)


Iklan

Iklan

DelNur D

21 April 2022 02:29

banyu resik


lock

Yah, akses pembahasan gratismu habis


atau

Dapatkan jawaban pertanyaanmu di AiRIS. Langsung dijawab oleh bestie pintar

Tanya Sekarang

Mau pemahaman lebih dalam untuk soal ini?

Tanya ke Forum

Biar Robosquad lain yang jawab soal kamu

Tanya ke Forum

Roboguru Plus

Dapatkan pembahasan soal ga pake lama, langsung dari Tutor!

Chat Tutor

Perdalam pemahamanmu bersama Master Teacher
di sesi Live Teaching, GRATIS!

Pertanyaan serupa

{Bahasa sunda} Ékonomi Kréatif Tasikmalaya (ku: Jarkasih Kota Batik kuduna mah lain julukan keur kota Pekalongan, Jawa Tengah, tapi keur kota Tasikmalaya, Jawa Barat. Naha? Industri batik di Tasikmalaya geus mekar ti taun 1900-an mula. Diadegkeunana Koperasi Mitra Batik dina tanggal 17 Januari 1939 némbongkeun tumuwuhna industri batik di Tasikmalaya mesat pisan nepi ka perlu wadah organisasi pengusahana. Munggaran antara taun 1960-an – 1970-an anggotana ngahontal 20 urang. Beuki lila jumlah anggotana beuki loba waé. Jaman Jepang, Mitra Batik angger nagen. Kitu deui jaman révolusi. Nguniangna pisan ti awal taun 1950-an. Antara taun 1960-an – 1970-an industri batik di Tasikmalaya ngahontal kajayaanana. Ngan ti mimiti taun1980-an, batik di Tasikmalaya kakalicesan, kasaéngan ku batik buatan pabrik. Batik mémang henteu idéntik jeung Jawa. Dina naskah titinggal abad ka-16, Siksa Kandang Karesian, disebutkeun sababaraha corak batik, di antarana pupunjengan, hihinggulan, alas-alasan, memetahan, sisirangan, tarukhata, kembang taraté jeung urang-urangan.Ti tatar Sunda kapanggih kaén batik nu umurna antara 200 taun nepi ka 300 taun. Anu nasibna méh sarua jeung batik: payung geulis. Taun 1980 ka handap nu nyarieunan payung geulis ubyag pisan.Tapi sabada mahabuna payung buatan Jepang, payung geulis muguran. “Ayeuna nu angger ngaproduksi payung geulis mung ukur di Panyingkiran, Indihiang,” ceuk Lili. 70 taun, nu taun 1970-an sok nyieunan paying geulis. Nasib payung geulis kitu patojaiah jeung dipakéna gambar paying geulis dina logo atawa lambang pamaréntahan Kota Tasikmalaya. Ngandung harti payung geulis geus dijadikeun ikon Tasikmalaya. Bangunan terminal Tasik , mun ditempo kaanggangan, bentukna siga payung geulis. Kumaha nasib ékonomi kréatif séjénna? Kelom, sendal nu dijieun tina kai jeung digambaran kekembangan, sendal husus keur wanoja, kaayaanana henteu matak gumbira, teu kawas taun 1980-an ka handap. Kelom teu mampuh ngayonan sendal buatan pabrik. Ayeuna nu masih nyieunan kelom bisa diitung ku ramo, henteu kawas bareto. Bubuhan rancagé, kakalicesanana payung geulis, kelom jeung batik teu mugagkeun urang Tasikmalaya. Di antarana arusaha kana bordir, mukena jeung tiung. Bordir di Tasikmalaya geus maké mesin nu dijalankeun ku program komputer. Di pabrik bordir, mesin-mesin border téh ngabordir sorangan. Bordir Tasikmalaya mun teu diperhatikeun ti ayeuna mula ka hareup mah nasibna bisa saperti batik, payung geulis atawa kelom. Pangusaha-pangusaha ti Jawa geus réa nu marawa urang Tasik nu geus ahli kana bordiran, sina digawé di ditu. Di Kudus, Jateng, deukeut Munara Kudus, upamana geus ngadeg pusat produksi bordiran nu karyawanna kabéh ogé urang Tasik. (Tina: Galura, édisi minggu III Oktober 2013) Sangkan hidep paham kana eusi bacaan, pék jawab ieu pertanyaan di handap! 1. Naha kota Tasik disebut kota batik? 2. Naon cirina, tumuwuhna industri batik di Tasik? 3. Iraha industri batik mimiti nanjungna? 4. Iraha mimiti mundur industri batik di Tasikmalaya téh? 5. Sebutkeun hasil industri kréatif Tasikmalayasalian ti batik! 6. Naon nu ngalantaranekeun industri payung geulis teu maju? 7. Ceuk pamanggih hidep naha loba pengusaha bordir ti Jawa nu mawa pagawe ti Tasik?

23

0.0

Jawaban terverifikasi