Bigas F

06 Februari 2024 18:04

Iklan

Iklan

Bigas F

06 Februari 2024 18:04

Pertanyaan

2. Wacanen geguritan ing ngisor iki, banjur wangsulana pitakon pitakon kang gegayutan karo geguritan kasebut. Gantilaning Ati Ngger.... kowe dakgadhang-gadhang rina pantara ratri kabeh panjalukmu dak kabulake supaya padhang lantip pikire dadi sarana jampine wong tumandang gawe. Thole... kabeh kang dadi panjangkamu muga-muga kapireng dening Hyang Widhi tembe mburine anakku kareben dadi wong kang murakabi. Gendhuk ...... saiki wis bengi, turua..... samirana sumilir sinartan udan riwis-riwis saka wiyati handadekake kekesing ati. Soal: a. Manut geguritan kasebut, sapa kang digadhang-gadhang rina lan wengine? Apa sebabe? b. Apa karepe isine geguritan: kabeh iki sarana dadi jampine wong tumandang gawe. c. Apa sebabe panjangkane kudu kapireng ded. Terangna swasana ing geguritan kasebut. d. Terangna swasana ing geguritan kasebut. e. Terangna karepe: samirana sumilir sinartan udan riwis-riwis saka wiyati andadekake kekesing ati.


11

1

Jawaban terverifikasi

Iklan

Iklan

Sumber W

Silver

08 Maret 2024 01:26

Jawaban terverifikasi

<p>a. Manut geguritan kasebut, kang digadhang-gadhang rina lan wengine yaiku anak saka panyerat geguritan. Sebabe, panyerat ngarep-arep supaya anaké bisa urip padhang lan pinter (padhang lantip pikire), dadi sarana supaya bisa sukses lan mandiri nindakake pagaweyan utawa uripé dhéwé.</p><p>&nbsp;</p><p>b. Karepe isine geguritan "kabeh iki sarana dadi jampine wong tumandang gawe" yaiku kabeh pengalaman, pangajaran, lan doa sing diwènèhaké dening panyerat marang anaké iku minangka sarana utawa alat supaya anaké bisa sukses lan mandiri nindakake pagaweyané utawa uripé dhéwé. Iki nuduhaké pengarep-arep lan restu kanggo anaké supaya bisa nindakake pagaweyan kanthi becik lan dadi wong sing bisa ngatasi masalahé dhéwé.</p><p>&nbsp;</p><p>c. Sebabe panjaluké kudu kapireng dening Hyang Widhi yaiku amarga panyerat ngandelaké lan nyerahaké kabeh pangarep-arepé marang Gusti, ngarep-arep supaya anaké bisa dadi wong kang murakabi lan sukses ing uripé. Ing konteks geguritan, iki nuduhaké keyakinan lan spiritualitas sing dhuwur, nganggep yen kabeh sing apik lan becik iku asalé saka Gusti.</p><p>&nbsp;</p><p>d. Swasana ing geguritan kasebut yaiku swasana sing tentrem lan harapan. Panyerat ngungkapaké rasa kasih lan pangarep-arep sing jero marang anaké, kanthi nggunakake basa lan gambaran sing alus kayata "samirana sumilir sinartan udan riwis-riwis" kang nuduhaké suasana sing nyaman lan nyenengaké. Iki nggambaraké harapan lan doa supaya anaké bisa nemokaké tentrem lan sukses ing uripé.</p><p>&nbsp;</p><p>e. Karepe "samirana sumilir sinartan udan riwis-riwis saka wiyati andadekake kekesing ati" yaiku gambaran saka suasana sing nyenengaké lan nyaman sing bisa ngilangaké kabeh kuwatir lan kesusahan. "Samirana sumilir" nuduhaké angin sing sejuk, dene "udan riwis-riwis" nggambaraké kaendahan alam sing lembut lan nyenengaké. Iki kabèh simbol saka kaharjan lan ketenangan sing diarep-arep panyerat bisa dialami dening anaké, lan uga bisa dadi metafora kanggo proses penyembuhan ati lan jiwa.</p>

a. Manut geguritan kasebut, kang digadhang-gadhang rina lan wengine yaiku anak saka panyerat geguritan. Sebabe, panyerat ngarep-arep supaya anaké bisa urip padhang lan pinter (padhang lantip pikire), dadi sarana supaya bisa sukses lan mandiri nindakake pagaweyan utawa uripé dhéwé.

 

b. Karepe isine geguritan "kabeh iki sarana dadi jampine wong tumandang gawe" yaiku kabeh pengalaman, pangajaran, lan doa sing diwènèhaké dening panyerat marang anaké iku minangka sarana utawa alat supaya anaké bisa sukses lan mandiri nindakake pagaweyané utawa uripé dhéwé. Iki nuduhaké pengarep-arep lan restu kanggo anaké supaya bisa nindakake pagaweyan kanthi becik lan dadi wong sing bisa ngatasi masalahé dhéwé.

 

c. Sebabe panjaluké kudu kapireng dening Hyang Widhi yaiku amarga panyerat ngandelaké lan nyerahaké kabeh pangarep-arepé marang Gusti, ngarep-arep supaya anaké bisa dadi wong kang murakabi lan sukses ing uripé. Ing konteks geguritan, iki nuduhaké keyakinan lan spiritualitas sing dhuwur, nganggep yen kabeh sing apik lan becik iku asalé saka Gusti.

 

d. Swasana ing geguritan kasebut yaiku swasana sing tentrem lan harapan. Panyerat ngungkapaké rasa kasih lan pangarep-arep sing jero marang anaké, kanthi nggunakake basa lan gambaran sing alus kayata "samirana sumilir sinartan udan riwis-riwis" kang nuduhaké suasana sing nyaman lan nyenengaké. Iki nggambaraké harapan lan doa supaya anaké bisa nemokaké tentrem lan sukses ing uripé.

 

e. Karepe "samirana sumilir sinartan udan riwis-riwis saka wiyati andadekake kekesing ati" yaiku gambaran saka suasana sing nyenengaké lan nyaman sing bisa ngilangaké kabeh kuwatir lan kesusahan. "Samirana sumilir" nuduhaké angin sing sejuk, dene "udan riwis-riwis" nggambaraké kaendahan alam sing lembut lan nyenengaké. Iki kabèh simbol saka kaharjan lan ketenangan sing diarep-arep panyerat bisa dialami dening anaké, lan uga bisa dadi metafora kanggo proses penyembuhan ati lan jiwa.


Iklan

Iklan

lock

Yah, akses pembahasan gratismu habis


atau

Dapatkan jawaban pertanyaanmu di AiRIS. Langsung dijawab oleh bestie pintar

Tanya Sekarang

Mau pemahaman lebih dalam untuk soal ini?

Tanya ke Forum

Biar Robosquad lain yang jawab soal kamu

Tanya ke Forum

LATIHAN SOAL GRATIS!

Drill Soal

Latihan soal sesuai topik yang kamu mau untuk persiapan ujian

Cobain Drill Soal

Perdalam pemahamanmu bersama Master Teacher
di sesi Live Teaching, GRATIS!

Pertanyaan serupa

ㅤㅤㅤㅤSaridin lan Bakul Legen ㅤㅤIng sawijining padesan ana wong sing penggaweane nderes badheg. Badheg kuwi banyu sing metu saka manggare wit klapa, aren, utawa siwalan. Mulane gula Jawa kuwi ana telung werna, yakuwi: gula klapa, gula aren lan gula siwalan. Carane nderes badheg kuwi ngiris sithik-sithik manggar utawa kembange aren, klapa utawa siwalan Bekas irisan mau ditadhahi pongkor sing digawe saka bumbung pring sa-ros. Saben esuk, pongkor mau ditiliki. Yen banyune badheg wis kebak, pongkor disalini nganggo sing anyar Banyu badheg kuwi rasane kecut. Nanging yen wis digodhog banjur dadi legi. Badheg sing wis digodhog iki arane legen Yen kepengin gawe gula Jawa, legen mau diterusake olehe manasi nganti sat lan kenthel dadi jladren gula. ㅤㅤSawijining dina, Si bapak bakul legen olehe dodolan sedina durung payu Neng tengah dalan kepethuk wong sing katone ngelak banget. Banjur ditawani legen, Karepe. ya kon tuku Wong mau banjur ngombe legen, entek nganti pirang-pirang gelas nganti entek sakpongkor.Nanging bareng wis entek, wong mau kandha yen ora duwe dhuwit, kandhane bayarane wis taklebokke pongkor kuwi. Wong mau banjur lunga. Saiki kan bakule legen sing bingung, legene entek ora oleh dhuwit, mengko mesthi diseneni bojone neng ngomah. Temenan, bareng wis tekan ngomah bojone njaluk dhuwit pepayone dodolan legen. Nanging bakul legen crita yen legene iku mau sedina ora payu. ㅤㅤBojane bakul legen nesu, dadi tukaran rame Pongkor sing digawe saka pring petung nggo wadhah legen banjur dibanting. Kaya ngapa kagete, bareng pogkor pecah njerone isi mas-masan. Bojone bakul legen nganti kamnitenggengen. ㅤㅤKacarita, wong sing nyegat bakul legen lan ngombe legen mau sejatine iya Saridin. Salungane bakul legen, Saridin banjur ngetutake mulihe bakul legen saka kadohan. Tekan ngomahe bakul legen meruhi kahanan wong loro wis padha rukun amarga oleh mas rajabrana saka Saridin Bakul legen sabojone ngucapake panuwun marang Saridin.Saridin crita yen dheweke mung mampir saperlu njaluk klapa rong iji ㅤㅤKlapa rong iji mau niate arep dienggo Saridin nyabrang segara..... Paraga ing crita Saridin sapa wae ?

3

5.0

Jawaban terverifikasi